Mesazhi/ Sot, ditëlindja e Azem Hajdarit. I biri, Kiri Hajdari: Babë, sot më tepër se çdo ditë kam mall me të taku.

Sot është dita e lindjes  së Heroit të Demokracisë Azem Hajdari, cili po të ishte gjallë do të shënonte 53-vjetorin e tij të lindjes. E në këtë ditë të trishtë për familjen dhe për të gjithë Shqipërinë, kur lideri i Lëvizjes Studentore të Dhejtorit nuk rron më, ai që ka një mesazh tejet prekës për Azemin është pikërisht i biri i tij Kiri Hajdari i cili e ka shoqëruar postimin edhe me një foto. Vlen të theksohet se ditëlindja e 53 e Azemit, shënohet fill një ditë pasi një nga ekzekutorët e tij Jaho Mulosmani i dënuar përjetësisht, doli mbrëmë në një rrëfim për Ylli Rakipin dhe si çdo i dënuar përsëriti refrenin se ai është “i pafajshëm”.

Ja me mesazhi i plotë i Kiri Hajdarit për babin e tij Azemin.

Babe,

Sot më tepër se në cdo ditë të vitit kam kaq shumë mall për të taku e me t’ rrok fort. Është dita jote e  lindjes, esht Marsi ky muaj qe vetem e shton dhe nuk e zbeh aspak ket mall.

Kanë kaluar 17 vite qe ti Babai ,  studenti, deputeti, idealisti, heroi i mungon Shqipërisë dhe Kosoves qe Ti i deshe aq shume.

Gjithmonë e me shum Un bindem se historia te jep vendin qe ty te takon.

Ti nuk jeton me sepse qarqeve anti-shqiptare nuk u pelqeu endrra jote per nji Shqiperi te bashkuar me te gjitha trojet e veta si te gjitha kombet e tjera Europiane,

Une e di qe shpirti yt nuk prehet i qete, deri ate dite qe Shqiperia te bashkohet me trojet e veta te ndara padrejtsisht.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: