NJË PAKO NGA QIELLI?

Punoi: Valbona Bezati

Nuk kishin kaluar shumë ditë nga fillimi i Janarit të këtij viti, kur në hyrje të oborrit, pranë derës së jashtme, qëndronte një pako kartoni gjysëm e qullur nga shiu. Brenda saj gjendeshin ca qese makarona, pako me pilaf, miell i lagur, rroba për secilin anëtarë të familjes dhe ca detergjente. E cuditshme!!! Nuk kishte asnjë letër, asnjë pusullë asnjë adresë nga ishte nisur.

Duhet thënë së ne nuk kishim bërë asnjë kërkesë për pako. A mos kishim lënë gjë përshtypjen se na duhej ndihmë?! Furnizimi mujor diku te 25 kg qëndroi heshtazi në koridorin e shtëpisë pa dhënë asnjë shenjë nga kish ardhur, e ndërkohë morëm vesh se të gjitha shtëpitë e lagjes kishin marrë të njejtën pako, pra nuk ishim aq të vecant, pakoja jonë nuk ishte e personalizuar.

Pakoja misterioze u kthye në diskutimin e javës, gjyshja mendonte se ishte dhuratë nga komuniteti Sirian që jetonte aty pranë në ish konviktet e një shkolle, duke argumentuar se mund të ishtë një traditë e tyre post festash ose një shënjë mirënjohjëjë. Kurse babai thoshte se do jetë ndonjë fondacion i huaj që mendon se kemi pasur probleme me përmbytjet e të ftohtin ndërkohë nga ana tjeter nëna kishte filluar të përdorte një nga një detergjentët pa e vrarë shumë mendjen. Gjithë ky mister për këtë pako pa adresë nisjeje.
S’kisha marrë asgjë falas në 21 vitet e jetës simë, ndaj ishte e çuditshme se pse pikërisht tani dikush kishte vendour të na dhuronte dicka. Misteri u shua pa u mbyllur java, u morë autorësina e veprimit. Bashkë me misterin mbi pakon u shua dhe mendimi në kokën time se ky ishte një veprim altruist. Pakoja kishte ardhur nga partia K. , partia që me zell mori atributet, eksponetët lokal të partisë me krenari përhapën fjalët se partia në këtë vitë elektoral do t’i ndihmonte konktetisht njërëzit e saj. Po nuk isha e sigurtë që kur ishim kthyer në njërëzit e partisë K.
Pra situata elektorale filloi të nxehej që në të ftohtin e Janarit, menjeherë mu krijua në kokë një mal me pako që po shpërndaheshin natën. Ndërtova po në kokë një skenë filmi aksion a mbase dhe fantashkencë ky ca njerëz ndërronin si me dorë pako kartoni kundrejtë mendjesh njerëzore. Mu ngjeth i gjithë trupi nga ky skenar!

Po po, ashtu ishte, një pako për të blerë një mendje. Pra kërkonin të më blinin të drejtën për të vendosur për të ardhmen time, kërkonin të këmbeja zërin tim, aftësinë për të zgjedhur. Pra ju dukërkam kaq naïve dhe mendojnë se mund të vetëshitem kaq lirë.

Me një pako të qullur nga shiu synojnë të vendosin për të ardhmen e këtij vendi? Ah po, mendoj se po e kuptoj, duan të me shpëlajnë mendjen me detergjent, të me mbyllin gojën me ushqim, të më lidhin trupin me rroba dhe në fund të më lënë në shi, me gojë mbyllur, pa mendje e me gjymtyrë të palëvizshëm dhe kështu mbase do i shërbej më shumë si një ushtar i bindur, si një marionetë. Sa e thjeshtë…

Koncepti im për demokracinë, i ndërtuar nga mendimtarët që nga shekulli 16-17 thyhet nga kjo situatë në shoqërinë ku jetoj. Nuk e di as nëse Roosevelt, Gandhi, Mandela, Martin Luther King e kanë menduar/imagjinuar ndonjëherë se si një pako e qullur dashkërka të vendos për arsimin, për shëndëtësinë për ekonominë, per drejtësinë e një vendi. Pakoja e dikërka edhe se çfarë është më e mirë për mua, për ne. Pakoja paskërka fuqinë të na diktokoj si të votojmë, e ç’është më ironikia pakoja na kërkokërka besim për të qeverisur.

Po me cfarë morarali e kërkojnë besim? Si mund të votoj dikë që më trajton si material që lehtësisht mund të blihet. Si mund të pres unë që këta njerëz që synojnë të marrin pushtetin padrejtësisht, do të mund të qeverisin drejt.

Demokracia më shfaqet përpara si një siluetë që me shkund, që më thotë të kem besim. Silueta e demokracisë rrezaton pozitivitet rrezaton, mirësi, ajo qëndron drejt dhe flet pak. Silueta që unë shoh ka dhe plag, plag të shkaktuar nga mediat e drobitura në një sistem propagande, çalon pak nga njëra këmbë e shkelur nga këta që vrapojnë për të blerë vota, ka dhe sytë e skuqur nga ata që ja mbajnë të shtrënguar fortë për të mos parë se ç’marrëzirash e padrejtësish bëjnë. Po në thelb asnjë nga këto sëmundje nuk është për vdekje, buzëqeshja e siluetës tregon shpresën që ajo ka për t’u shëruar.

Duke besuar në buzeqeshjen e demokracisë unë përsëris dhe njëherë: vota ime është zëri imi dhe të gjithë atyre që luftuan që unë të kisha këtë zë ( Lyinda Obasi ) dhe tani që ju doni të ma blini, si t’ju them se zëri im nuk ka çmim?!

Jo jo, as një pako e lagur nga shiu, e mbushur me mashtrim, as paratë, as një përfitim momental që mund të më ofroni nuk do të mund të më marrë mua të drejtën për t’ju kritikuar ju a këdo tjetër, në katër viten në vijim. Ju s’mund të më mbyllni gojën, s’mund të më merrni mundesinë për t’ju kërkuar llogari duke më thënë se më keni blerë paraprakishtë.

Me fal, po nuk mund të me trajtosh si një send që blihet dhe shitët, unë jam një frymor, jam qytetar i këtij globi dhe meritoj të trajtohem me dinjitet. Meritoj të kem hapësirën time për të menduar , meritoj të jem e lirë nga nxitjet e jashtme për të vendosur, meritoj të kem qëndrimin tim, dua të kem gjykim të pastër për voten time.
Një pako në pragun e derës me ofendon, më bën të tju hidhem e t’ju çjerr, por sdo e bëj se ndryshe nga ju unë kam ndërgjegje qytetare, unë luftoj nëpërmjet demokracisë dhe une besoj se mund të luftoj me votë. Unë do votoj dhe per ata që u blenë nga ju.

Unë do përqafoj siluetën e dërmuar të demokracisë, do e marrë përkrahu dhe do eci përpara, duke besuar se ka shumë të tjerë që do të më bashkohen në këtë rrugë, në rrugën që do të bëjmë për mua, për prindërit e mi, për ty, për atë që u detyrua nga njëqind probleme, presone të shes dhe shpirtin. Kjo rrugë duhet bërë për të gjithë ne…

Lini një Përgjigje

