Ne kurrë nuk thërritëm ‘Atdhe Popull’

Të nderuar populli Romun, shpresoj që letra ime që lexohet. Unë që po ju shkruaj jam Hamdi Skeja.                           Jam Shqiptar, por në Shqipërinë time ka pak, shumë pak Shqiptar. Popull i dashur, shembull i një bote të zhurmshme, ju lutem, nëse ju patët vullnetin e vullkant’t, dua të ju kërkoj një nder.

Ju lutem, vendi ynë ka 27 vite që po shtypet, po përdhoset , po vidhet , po shkatërrohet, po “përdhunohet” nga pushtetarët.                                               Ne si popull jemi shumë të mirë , shumë mendjelehtë.                                               Ne si popull gënjehemi shumë shpejt, deri në një thes miell, e di, do të qeshni me lot, por kjo është e verteta.

Ne jemi patriot të shtirur, të shtypur.   Ne jemi si popull që ngrihemi vetëm kur na thotë partia, si dikur në kohën e *Qoftlargut*.                                         Kishim 50 vjet, që duartrokisnim “parti Enver”, por edhe pas ngrodhjes së atij, ne vazhduam sërisht atë refren “parti Enver” dhe nuk thamë njeherë “atdhe popull”.

Ndaj ju lutem, ejani dhe protestoni ashtu siç bëtë për vendin tuaj dhe Ne do u’a japim gjysmen e shqipërisë. Fundja, nëse vini ju,.gjysma tjetër e shqiperisë na mjafton..
Ju lutem, më kuptoni!
Pres pergjigjen tuaj pozitive!
Me respekt,
Hamdi Skeja!

Lini një Përgjigje

