“QYSKIA” që me dëshmitë e veta çoi para togave të pushkatimit dy poetët Genc Leka dhe Vilson Blloshmi.

Korrespodencë me ish spiunin  Arianit Leka.

Nga Erida Koçi.
I biri i Aqif Leka me nofkën “QYSKIA” që me dëshmitë e veta çoi para togave të pushkatimit dy poetët Genc Leka dhe Vilson Blloshmi.
Arianit Leka i katapultuar në krye të degës së PD-së në Librazhd , i komanduar nga Bode.
Në vitin 2011 Astrit Blloshmi nipi i Gencit , djali i Shaqes motrës së Gencit Kryetar i Ballit Kombëtar deklaron shprehimisht kështu: “nëse Arianit Leka kandidon për kryetar Bashkie unë dhe aleatët e tjerë do abstenojmë”
ky paçavure që në vitin 1997 vodhi duke shkul nga vëndi dritaret duralumin të selisë të PD në Librazhd, mbështetej nga Bode dhe Basha.
Ndërhyrja ime tek Berisha ishte e domosdoshme, dhe fituam bashkinë duke kandiduar z. Shefki Çota.
Këto ditë kam postuar disa materiale Dosier në lidhje me problematikat shqetësuese të PD nëpër degë.
Disa prej tyre preknin direkt personin e lartpërmendur, ja sms-të.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
– Arianit Leka
gërmo tare gërmo, se qenin e ngordhur do gjesh kështu i thonë një fjalë , o anonimat.
-A.L.
Frikacak
-A.L
Bujar Vreto i dytë, humbës.
-A.L
atëhere që të jesh mikja ime më ço nr.tel të sqaroj kush jam.
-Erida Koçi
kur të kthehem për pushime nga USA patriot(dërgoj me foto)
-A.L.
Ska gjë atë që ke në USA.
-Erida Koçi
merrja Astritit
-Arianit Leka
ok. Të fala bëj Astritit, Bujarit dhe të gjithë ata si puna jote , se mua më rr. . . . . . .n.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Gjykoni vetë këta gjarpërinj brënda PD.

Lini një Përgjigje

